Adwords Uitbesteden

Het Opzetten van een Adwords campagne is relatief eenvoudig. met een paar klikken heeft u een account aangemaakt en kan u starten met het opzetten van uw advertentie campagnes. U bepaald uw dag budget, vult de gewenste zoekwoorden in, maakt een paar pakkende advertentie teksten en hup… u staat online!

Maar dan..? Nu moet u de campagne gaan beheren. Wilt u optimaal gebruik maken van de mogelijkheden, niet teveel bieden voor een zoekwoord, op precies de juiste plek staan met uw advertentie, en analytisch beslissingen nemen over de prestaties van zoekwoorden.

Over het algemeen geldt dat het beheren van een online marketing campagne kennis en vaardigheid nodig heeft.

Stel jezelf de volgende vraag: Begrijp ik Google Adwords wel goed genoeg?

Online marketing is iets anders dan “gewone marketing” zoals het plaatsen van een advertentie in een krant, of plaatselijke folder. Online marketing gaat over het aanspreken van een doelgroep die ook daadwerkelijk op zoek is naar uw dienst of product. Dit meten we aan de hand van conversie percentages, en CTR gegevens.

Ben ik objectief genoeg over mijn eigen marketing resultaten?

Ondernemers hebben de neiging alles zelf te doen, toch? Dat geld voor ons niet anders. Het verschil is echter dat onze activiteiten betrekking hebben op uw marketing, en daardoor eerder een moeilijke beslissing durven te nemen. Waarom? Woorden die slecht presteren zullen wij onderbreken waardoor advertenties niet langer zichtbaar zijn op die zoek termen, terwijl u in dezelfde situatie wellicht te lang blijft ‘aanmodderen’ met deze zoektermen. Resultaat is een slechte CTR, een te hoge klikprijs, weinig conversie, met als gevolg dat uw volledige advertentiegroep minder goed presteerd. Vergeet niet dat 80% van uw omzet in 20% van uw bezoekers zit. Het is dus zaak dat we deze “20% doelgroep” zien te bereiken.

Bespaar ik liever de marketing kosten van een specialist uit of niet?

We begrijpen dat dit een van de belangrijkste redenen is om het zelf te doen. Wij denken echter dat het altijd beter kan omdat we op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en we dagelijks honderden Adwords campagnes beheren van bedrijven.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Vraag een gratis adwords evaluatie aan om te zien wat er beter kan (of moet!)

Hulp nodig bij het opzetten van een Adwords account?

Functie

Als stagiair SEO marketeer maak je deel uit van ons jonge, enthousiaste marketing team en kom je in aanraking met de meest uiteenlopende werkzaamheden. Als stagiair SEO Online marketing ben je voornamelijk bezig met SEO verbeteringen, keywords research en het optimaliseren van bestaande teksten. Daarnaast schrijf je nieuwe zoekmachine vriendelijke teksten voor onze eigen diensten en voor de website van onze klanten.

Belangrijk is dat de teksten worden geschreven in correct Nederlands, rekening houdend met het zoekgedrag van mensen en SEO-technieken. Tevens zorg je ervoor dat alle content op de juiste manier in het systeem staat.
Je werkt tijdens deze stage nauw samen met onze Online Marketeer.

 

Profiel

      • Je volgt een HBO-opleiding;
      • Je hebt ervaring met SEO en Google Analytics;
      • Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden en je bent niet 
        bang om in het diepe gegooid te worden.
      • Kandidaten die 3 dagen per week beschikbaar zijn genieten onze voorkeur.

  •  

 Geïnteresseerd?

Zie jij een uitdaging in deze afwisselende stage en ben je bereid om te leren en tegelijkertijd iets te bereiken binnen onze organisatie? Dan is dit jouw moment en solliciteer vandaag nog op deze aantrekkelijke stagefunctie bij een uitdagende en groeiende onderneming.
Heb je vragen over de stage?
Neem dan contact met ons op via 0186 – 683 705










Je bericht is verstuurd